. : Skřetí kouzla : .

Již jste si někdy říkali, co se asi stane, když potkáte skřetího šamana? Nechcete pouze stereotypní boje se skřety? Odhalte kouzla skřetích šamanů! Šamani čerpají svojí magenergii, většinou z medailonků, které nosí u sebe, ale může se stát, že postavy potkají magickou nehodou zmutovaného skřeta, který má vlastní magenergii. Zpravidla, ale pokud je šamanovi medailon odebrán, ztrácí moc kouzlit.

 

. : kouzla útočná : .

Tygří drápy

Magenergie: 2 magy
Dosah: 10 sáhů
Rozsah: skupinka osob v kruhu 5 sáhů
Vyvolávání: 1 kolo
Trvání: ihned

Z ruky šamana vystřelí svazek magických drápů a zraní postavy v kruhu za 1-6 ž.


Tygří zub

Magenergie:4 magy
Dosah: 15 sáhů
Rozsah: 1 osoba
Vyvolávání: 1 kolo
Trvání:ihned

Z ruky šamana vytryskne magický zub o velikosti poloviny sáhu a zasáhne postavu za 1-10 životů.


Ohnivá koule

Viz. PPP


Síla větru

Magenergie:8 magů
Dosah:25 sáhů
Rozsah:stěna stěna 10x3 sáhy
Vyvolávání:3 kola
Trvání : ihned

Šaman vytvoří silnou telekinetickou stěnu, která odhodí a zraní za 6-16 živ. postavy stojící v rozsahu kouzla

. : kouzla obranná a podpůrná : .

Krunýř

Magenergie:5 magů Dosah:dotyk
Rozsah:1 osoba
Vyvolávání:2 kola
Trvání:6 kol

Šaman dotykem zbroje zvýší její kvalitu o 2. 

Krunýř II.

Magenergie:8 magů
Dosah:4 sáhy
Rozsah:skupinka skřetů bezprostředně kolem
Vyvolávání: 5 kol
Trvání:8 kol

Výborné plošné kouzlo, stejné jako Krunýř I.(viz. výše), s tím rozdílem, že se dá seslat na více bojovníků naráz. Toto kouzlo se většinou používá těsně před útokem.

Davové šílenství

Magenergie:8 magů
Dosah:5 sáhů
Rozsah:skupinka skřetů bezprostředně kolem
Vyvolávání:5 kol
Trvání:6 kol


Šaman zařve hrůzyplný bojový pokřik, který opodál stojícím skřetím bojovníkům neskutečně zvedne morálku, zvedne UČ i OČ +1 a odstraní jakoukoliv únavu. Naopak osoby neskřetího původu si hážou proti pasti Odl~6~nic/vystrašení, úprk.

 

. : kletby : .
Temný spánek

Magenergie:7 magů
Dosah:5 sáhů
Rozsah:1 osoba
Vyvolávání:4 kola
Trvání:3 hodiny

Postava zasažená tímto kouzlem si hází proti pasti Odl~7~nic/propadnutí kouzlu. Kouzlo se projevuje náhlým záchvatem spánku, za jakékoliv situace(i bitvy). Po probuzení, je postavě mdlo ztrácí 1 život za kolo po dobu 10 kol, a má postih k ÚČ a OČ –2.


Přitáhni zbraň

Magenergie: všechna dostupná (min. však 10 magů)
Dosah:6 sáhů
Rozsah:1 osoba
Vyvolávání:3 kola
Trvání:ihned

Šaman si dokáže přitáhnout jakoukoliv kovovou zbraň, která je do délky dvou sáhů. Může to být železo s dřevěnými doplňky, ale už ne dřevo s železnými doplňky(tedy okovaná hůl)

Text By Swordfish